Voor wie

In Praktijk Lotus zijn kinderen en volwassenen welkom. Energetische therapie is effectief bij vele lichamelijk en psychische klachten. Verbetering is bijna altijd haalbaar. Dit betekent echter niet dat elke klacht (volledig) te genezen is. Inzicht en acceptatie kan ook een doel zijn en ook dat is een vorm van genezing. Ten aanzien van kinderen met klachten wordt er gekeken naar het unieke wezen van het kind zelf. Daarnaast is de wisselwerking tussen kind en de overige gezinsleden van belang.

Vele klachten kunnen worden behandeld - onderstaand enkele voorbeelden:

• Lichamelijke klachten zoals hoofdpijn, rugpijn, astma, hooikoorts, obstipatie, maagpijn, vermoeidheid, hormonale klachten, kanker
  • Geestelijke klachten zoals angst, stress, (post- of prenatale)depressie, overspannenheid, burn-out, onzekerheid, examenvrees, faalangst
  • Chronische klachten zoals migraine, pijn, rugklachten, darmklachten
  • Hoog Sensitief Persoon gerelateerde klachten zoals stemmingsgevoeligheid, vermoeidheid, overprikkeld zijn, veel nadenken, zeer gevoelig voor fysieke en psychische pijnen van zichzelf en anderen, terugtrekken, zich eenzaam voelen
  • Spirituele klachten komen naar boven wanneer mensen het gevoel hebben vast te lopen in algemene zin

Twijfel je of Praktijk Lotus iets voor jou kan betekenen? Bel of mail dan vrijblijvend voor meer informatie en overleg.